Nutriční plán s recepty,
které Vás baví

Věděli jste, že se 80 % zdraví odvíjí od správného stravování? Udělejte první krok ke změně!

Proč Chytrý jídelníček?

Ikona seznamu
Srdce z ovoce

Jak jídelníček sestavujeme?

Udržitelně

Udržitelně

Nebudete držet dietu. Jedná se o nutriční program, který zajistí Vašemu tělu vše potřebné a stane se pilířem Vašeho zdraví a kondice.

Na míru

Pro Vás

Recepty jsou vybrané na míru přesně pro Vás dle zadaných informací o Vaší postavě, věku a cíle a na základě rozhovoru s nutričním terapeutem.

Realisticky

Realisticky

Víme, jak těžké je najít si čas k přípravě zdravého jídla. Tento program nabízí recepty, které jsou jednoduché a nenáročné na přípravu.


Na míru pro Vás

Naši přední odborníci Mgr. Sandra Figalová a Bc. Martin Habart se společně s jejich dvacetičlenným týmem nutričních specialistů postrají o Váš jídelníček na míru a budou s vámi v telefonickém kontaktu.

Sandra a Martin

Nebojte, nejste v tom sami!

Od rána do večera v plném zápřahu. Člověk dost často zapomene na jídlo nebo neví, o co své kolegy v kuchyni poprosit. Chytrý jídelníček tohle změnil. Dal mi řád, dodal inspiraci a nakonec i obohatil naší denní nabídku.
Iveta Koptáková fotka
Iveta Koptáková
servírka
Neustále jsem hledal inspiraci k tomu, jak se stravovat jako profesionální sportovec. Informací člověk najde hodně, ale opravdu dobré a komplexní rady a tipy, ty jsou k nezaplacení! Tento jídelníček rozhodně doporučuji.
Jakub Dušek fotka
Jakub Dušek
manažer
Jídelníček jsem začala řešit společně se svojí sestrou, a to pár týdnů před létem. A výsledek? Naprostá spokojenost. Receptář jídel mě navíc neustále inspiruje v kuchyni. Objevila jsem mnoho nových chutí a kombinací.
Klára Koptáková fotka
Klára Koptáková
kadeřnice

Video z Mini duelu FTV Prima

Náš pohled na zdravý životní styl jsme měli možnost představit divákům FTV Prima.

S námi Vám bude dobře

Tým

Ceník

Jídelní plán na míru

Nejčastěji kladené otázky

  • Jídelníček už jsem jednou od někoho měl, ale vydržel mi jen týden. Nestíhal jsem se jím řídit. V čem by to teď mělo být jiné?

    Pokud jídelníček, který jste měli, nebyl nastaven tak, aby se jim dalo řídit delší dobu, pak to nebyl jídelníček na míru. Podle našeho názoru by se neměl stát jídelníček zdrojem stresu typu „Nakazuje mi jíst přesně to a to v určitý čas“ nebo „Jeden den jsem své jídlo nezvládl, takže už to nemá cenu“. Naopak! Jídelníček má být inspirací, zohlednit tvůj režim, chutě, návyky a má nám pomoci je vylepšovat, ne od nich utíkat. Na to my dbáme.

  • Když mám občas problém s vůlí, je u vás někdo, na koho se můžu obrátit?

    Ano. Jsme si vědomi, že na začátku je náročné být na vše sami. Kdykoli můžete zavolat svému specialistovi nebo se spojit s ostatními v naší skupině. Podporujeme se, motivujeme a radíme si. Nebýt na to sám je 50 % úspěchu a často to rozhoduje o tom, zdali v něčem uspějeme nebo ne.

  • Co když mám na některé potraviny alergii?

    Počítáme s tím, že každý z nás má jiné chutě a někdo snáší některé potraviny hůře. Tyto potraviny se žádném receptu neobjeví. Zařazujeme pouze recepty s oblíbenými potravinami. Stačí nám je napsat v úvodním dotazníku.

  • Bude jídelníček ze surovin, které znám a koupím i mimo velké město?

    Určitě! Jídla jsou sestavována z běžných a dostupných surovin. Navíc vždy budete mít možnost vybrat si z toho, co máte doma. Navíc, pokud nám řeknete konkrétní potraviny, které v plánu nechcete, neobjeví se v něm.

  • Kolik času mi zabere vaření a příprava jídel?

    V jídelníčku najdete jídla jednoduchá na přípravu i ty, které budou rozvíjet vaše kulinářské umění. Jídelníček obsahuje dostatek receptů na to, aby byl po celou dobu pestrý i za cenu, že budete připravovat jídla rychlá na přípravu. Navíc vás naučíme, jak si aktivity v kuchyni zefektivnit a šetřit čas.

  • Pomůže mi jídelníček k vysněné postavě?

    To se spolehněte! 80 procent úspěchu při redukci tuku i nabírání svalové tvoří správné stravování. Špatný jídelníček nikdy „nepřecvičíte“. Začněte se stravou a brzy uvidíte první výsledky.

  • Nejde mi o hubnutí, ale chci zlepšit své zdraví. Děláte takové jídelníčky?

    Zdraví a prevenci nemocí máme vždy na prvním místě! Redukce tuku a další cíle jsou přidanou hodnotou. S naším jídelníčkem lidé nejčastěji vnímají zlepšení zažívání, více energie či zbavení se bolestí hlavy a dalších „běžných“ problémů.